Ένα ιστολόγιο των μαθητών της Γ΄Γυμνασίου Χιλιομοδίου,
στο μάθημα της Ν.Ε. Γλώσσας
(υπεύθυνη καθηγήτρια: Κων/να Δράκου)

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

ΕΚΘΕΣΗ (ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΗ)
Άσκηση 2, σελίδα 44 (Ακούω και μιλώ)
 Οι αρνητικές επιδράσεις των διαφημίσεων 
         Στην εποχή μας, πολλές διαφημίσεις προσπαθούν με τον τρόπο τους να μας πείσουν να αγοράσουμε ένα προϊόν με διάφορους τρόπους .Ένας από αυτούς είναι τα σλόγκαν!!Τα σλόγκαν είναι μια από τις πολιτικές των διαφημίσεων να μας παραπέμπουν να αγοράσουμε κάτι,το οποίο διαφημίζουν..!!Πράγματι, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι πέφτουν στην παγίδα αυτήν.Ένα τραγούδι-σλόγκαν το οποίο παρέσυρε πολλά παιδιά, ήταν μιας γνωστής εταιρίας αλλαντικών, το οποίο δεν είχε μόνο ,θετικές αλλά και αρνητικές συνέπειες.
       Σαφώς, από τη μία προέκυψαν θετικά για την εταιρία αποτελέσματα!!!Η κατανάλωση των προϊόντων τους  αυξήθηκε, και συνεπώς αυξήθηκε η παραγωγή και βέβαια τα έσοδα, διότι τα παιδιά, και ιδίως τα παιδιά μικρής ηλικίας, επηρεάζονταν από το τραγούδι, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πιέζουν τους γονείς τους να τους αγοράσουν αυτό το προϊόν.Ένα προσωπικό παράδειγμα είναι του αδελφού μου,  ο οποίος, όποτε πηγαίναμε στο σούπερ-μάρκετ,πάντα ήθελε να παίρνει αυτό το προϊόν και   , αν δεν του το παίρναμε, γκρίνιαζε συνέχεια  λέγοντας <<Θέλω τον γκαμη μπεαρ>>!!!  
        Ωστόσο, από την άλλη, είχε  αρνητικές επιδράσεις  όπως και ανέφερα παραπάνω! Επίσης, πρέπει να σκεφτούμε ότι οι διαφημίσεις είναι ένα μέσο των εταιριών να μας <πασάρουν> το προϊόν τους, το οποίο τις περισσότερες φορές δεν είναι  τόσο καλό και αξιόπιστο όσο λένε.Συχνά προσπαθούν να μας εξαπατήσουν λέγοντας είτε ότι το προϊόν τους είναι σε πολύ καλή τιμή είτε λέγοντας ότι είναι  πολύ καλής ποιότητας, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα εμείς να πειθόμαστε ότι το προϊόν αυτό είναι αρκετά καλό, έτσι ώστε φτάνουμε στο σημείο και το αγοράζουμε!!
   Συνοψίζοντας, πολιτική των περισσότερων διαφημίσεων είναι  η πειθώ  με στόχο την αύξηση των των πωλήσεων των προϊόντων .Ετσι είναι να απορεί κανείς γιατί στις μέρες μας ο καταναλωτισμός έχει φτάσει στην αποκορύφωση του;

Από Ιωάννα Ξεπαπαδάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου